رنگ مو , پادینا ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 12303
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

'گالری باران
بهترین و جدیدترین عطرها و ادکلنها با قیمتهای اثتثنایی

یک شنبه 3 مهر 1398

آنچه در مورد رنگ کردن مو باید بدانیم

 

ایجاد ظاهری جدید گاهی نیاز به ترفندهای آنچنانی ندارد.مثلاً تغییر رنگ موها تاثیر زیادی دارد وحتی باعث افزایش روحیه فرد و بالا رفتن اعتماد به نفس در خانومها میشود.این کاری است که شخصاً خانومها در خانه انجام میدهند و نیازی به مصرف هزینه در آرایشگاه ندارد.اما اگر قصد انجام این کار را دارید بهتر است اول این نکته های آموزشی را بخوانید.
رنگ کردن موها به همان چند ساعت اولیه محدود نمیشود.اگر دنبال زیبایی موهای رنگ شده هستید حتماً مراقبتهای قبل و بعد از رنگ کردن موها را جدی بگیرید.تا هم به نتیجه مطلوب برسید و هم ماندگاری رنگ مویتان بیشتر شود.
 
ترکیب رنگ پوست و مو
رنگ مویی را انتخاب کنید که مناسب توناژپوستتان باشد و با آن بخواند.مثلاً رنگ موی قرمز جذاب و اکتیو است اما اگر سفید_روشن یا بلوند هستید اصلاً به شما نمیآید.همانطور که رنگ موی بلوند برای افراد با پوست تیره و به اصطلاح زیتونی مناسب است. اول هر رنگی را روی چند دسته مو امتحان کنید و بعد از اطمینان رنگ مناسب بخرید.
 
مقدمات اولیه
پیش از آنکه رنگ موی انتخابی و مورد علاقه خودتان را استفاده کنید باید موهایتان را خوب بشویید.موهای تمیز و شسته شده قدرت جذب رنگ بیشتری دارند حتماًباید از شامپوهایی استفاده کنید که تا بحال استفاده میکردید.تا بخوبی تمام آلودگیهای موهایتان را پاک کند.در ضمن از نرم کننده استفاده نکنید حتی از امپو هایی که ترکیبات نرم کننده دارند به کار نبرید. زیرا اجازه نمیدهند موها برای رنگ پذیری پتانسیل بیشتری داشته باشند.
 
راهنمای حفاظتی
برای آنکه رنگ کاملاً موهای شما را بگیرد پس از آبکشی به سرعت کمی آبلیمو به موهای رنگ شده بمالید.این کار باعث دوام بیشتر رنگ مو میشود.ظاهر مورا درخشان و شفافیت رنگ را بیشتر میکند.
 
برای آنکه دوام رنگ مورا به حد اکثر برسانید دو قاشق غذاخوری از آن را با محلول نرم کننده همیشگی تان مخلوط کنید و پس از هر بار شستشوی مو از آن استفاده کنید با این کار رنگهای شسته شده را دوباره جایگزین میکنید.
 
پس از شستشو و شامپو کردن ریشه موها را دکلره کنید تا نتیجه بهتری حاصل آید.
 
نوانسهای رنگی را بشناسید
شما باید از اختلاف هرچند جزئی بین رنگها مطلع باشید.یکی از اشتباهات رایج بین مردم این است که گمان میکنند با استفاده از رنگ مویی خاص موهایشان به همان رنگ انتخابی دیده میشود.اما واقعیت این است که رنگ دانه های سازنده و تشکیل دهنده سایه های رنگی در رنگ مو بر حسب میزان و نوع نوری که به آنها میتابد ظاهر متفاوتی پیدا میکنند و با رنگ خدادادی موها که همه جا همان رنگ است کاملاً متفاوتند. معمولاًرنگ موهای مصنوعی زیر نور طبیعی و مثلاً نور لامپ رشته ای یا فلورسنت ظاهر و توناژی متفاوت دارد.بنابراین هنگام انتخاب رنگ مو به این نکته دقت کنید که شاید در خانه و زیر نور مصنوعی لامپ رنگ مورد نظر شما را نداشته باشد.


:: موضوعات مرتبط: رنگ مو، ،



نوشته شده توسط reza در ساعت 12:55

شنبه 18 تير 1390

رنگ موی هاترکس Hotrex

رنگ موی فشرده هاترکس با فرمول برتر از بهترین مواد اولیه ساخت اروپا تهیه و تولید می گردد. این محصول با فرمول منحصر به فرد خود غلظت بالایی از رنگدانه دارد که نسبت ترکیب با اکسیدان به اندازه ۵ / ۱ برابر رنگ را ممکن می سازد. این مزیت رنگ موی هاترکس را از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می سازد.رنگ موی هاترکس حاوی ترکیبات موثری از روغن زیتون، روغن نارگیل، ویتامین c، نرم کننده و نوعی از مشتقات کراتین است. این ترکیبات باعث می شودعلاوه بر ایجاد رنگی پایدار و با قدرت پوشانندگی بالای موهای سفید پس از عملیات رنگ کردن، مویی نرم با رنگ براق و با کمترین آسیب دیدگی ناشی از مواد شیمیایی به دست آید

ساخت ایران(لیسانس ایتالیا)

وزن:100میل

قیمت:7.000تومان



:: موضوعات مرتبط: رنگ مو، ،



نوشته شده توسط reza در ساعت 17:30

شنبه 18 تير 1390

رنگ موی البورا Albura

رنگ موی سر آلبورا تحت لیسانس شرکت CARASAاسپانیا یک رنگ موی دائمی است که فرمولاسیون آن با ساختار موهای ایرانیان هماهنگی کامل دارد. رنگ موی سر آلبورا حاوی ویتامین Cو نرم کننده و حالت دهنده موی سر می باشد که باعث درخشندگی مو می گردد و همچنین از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می نماید . رنگ موی سر آلبورا با ترکیبی از روغن های گیاهی کنجد، زیتون، جوانه گندم وکراتینه تولید می گردد.

ساخت ایران(لیسانس اسپانیا)

وزن:100 میل

قیمت:3.500تومان



:: موضوعات مرتبط: رنگ مو، ،



نوشته شده توسط reza در ساعت 17:23

شنبه 18 تير 1390

رنگ موی پادینا Padina

رنگ موی پادینا

ساخت ایران (لیسانس اسپانیا)

وزن:100 میل

قیمت:3.000 تومان



:: موضوعات مرتبط: رنگ مو، ،
:: برچسب‌ها: رنگ مو, پادینا,



نوشته شده توسط reza در ساعت 17:16

شنبه 18 تير 1390

رنگ موی بیس Base

وزن:125میل

قیمت:5.000تومان



:: موضوعات مرتبط: رنگ مو، ،



نوشته شده توسط reza در ساعت 17:12

شنبه 18 تير 1388

رنگ موی پرستیژ

رنگ موی پرستیژ

ساخت: ایتالیا_پکیج ایران

وزن:50 میلی گرم

قیمت:3.500تومان



:: موضوعات مرتبط: رنگ مو، ،



نوشته شده توسط reza در ساعت 17:8

شنبه 18 تير 1390

رنگ موی اکوالی

رنگ موی اکوالی

ساخت:ایتالیا

100میل

قیمت:15.000تومان



:: موضوعات مرتبط: رنگ مو، ،



نوشته شده توسط reza در ساعت 17:3

صفحه قبل 1 صفحه بعد


ایمیل مدیر :


با من بودن را بار دیگر تجربه کن!
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انواع عطر و ادکلن اورجینال و آدرس mytoilet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.:: Design Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.